Nieuwe voorzitter NFO

FruitForum

Nieuwe voorzitter NFO

Berichtdoor fruitenzo » wo 16 feb 2022, 15:57

Een nieuw gezicht, komt niet uit sector. Dit hoeft per definitie geen probleem te zijn.

Erg beniewd wat deze heer ons gaat brengen, sommige mensen jagen op titels... Ik hoop dat dit hier niet aan de orde is!

Graag zou ik alvast punt 1 t/m 5 willen adresseren, zorgen dat we ons vak kunnen blijven uitvoeren en dat de zogenaamde 'giflobby' niet de overhand krijgt! Wij telen top product wat geheel veilig is(we blijven ver onder de normen van de EU). Dit mag best wel is wat vaker gezegd worden, ook al vinden sommige mensen dit niet altijd fijn om te horen(Stcihting PAN)!
fruitenzo

Re: Nieuwe voorzitter NFO

Berichtdoor Arie 3 » za 19 feb 2022, 11:38

Het heeft geen zin meer om op dit forum berichten te plaatsen. Monddood gemaakt. Je kan beter rechtstreeks de nfo berichten. Vraag ze gelijk of ze een niet gesponsord forum willen opzetten. Trekt misschien nog wat leden ook. ;)
Arie 3

Berichtdoor confbelg » zo 27 feb 2022, 17:46

Arie 3 schreef:Het heeft geen zin meer om op dit forum berichten te plaatsen. Monddood gemaakt. Je kan beter rechtstreeks de nfo berichten. Vraag ze gelijk of ze een niet gesponsord forum willen opzetten. Trekt misschien nog wat leden ook. ;)

Hoe bedoel je Arie? Heb het hier een tijdje niet meer gevolgd. Wel weinig beweging .
confbelg

Berichtdoor Arie 3 » zo 27 feb 2022, 21:34

Een moderater die niet zo van discuteren houd of alleen op zijn manier. Vinden ze normaal tegenwoordig. Kijk om je heen in wat voor wereld we tegenwoordig leven. Allemaal bubbels. Niemand die zijn hersens zelf nog gebruikt. Maar ik welke bubbel heb jij dan de laatste tijd gezeten??
Arie 3

Keer terug naar Forum