Gertje24 schreef:Nou ik kan de pet wel ophouden, maar die blijft verrekte leeg. Kan wel de koeling vanwege regeltjes vervangen, dieselolie tanks kopen omdat er een mangat in moet. En die LTO laat zich nu ook een trekker kenteken inlullen. Nu nog zonder wegenbelasting, maar dat is maar even om iedereen in het hok te krijgen. En een trekker APK om mechanisatie bedrijven door ons te laten sponsoren.
Arie 3 schreef:Gertje24 schreef:Nou ik kan de pet wel ophouden, maar die blijft verrekte leeg. Kan wel de koeling vanwege regeltjes vervangen, dieselolie tanks kopen omdat er een mangat in moet. En die LTO laat zich nu ook een trekker kenteken inlullen. Nu nog zonder wegenbelasting, maar dat is maar even om iedereen in het hok te krijgen. En een trekker APK om mechanisatie bedrijven door ons te laten sponsoren.
Die LTO is zelf een milieu parasiet die er dik aan verdient. Wat verwacht je van ze. Je krijg toch ook iedere week die reclame folder. Doodziek dat clubje. Stekker er rap uit en een doorstart met wat anders. Maar goed dat heb ik al eens geroepen dacht ik. Overproductie èn parasieten is het probleem.
Gertje24 schreef:Zullen we Baudet dan een keer proberen Arie3? Hij zal wel tegengewerkt gaan worden door de gevestigde partijen. Maar we weten wat we aan het CDA en VVD hebben. En wij zijn geen multinationals, anders zaten we goed met die twee partijen.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Conference en 10 gasten